Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.5.13

Få kæmpe rabat på h&m's hjemmeside


Er der noget bedre, end når man finder en rabat kode til en af sine ynglings online-webshops? Nah, vel.. Jeg har gået meget og kigget på h&m's bikinier. Jeg synes at de har nogle rigtig fine nogle, og selvom at jeg har en helt ny bikini som jeg købte sidste år, så bliver jeg altså nød til at ha' endnu en ny en, fra i år, haha. Også kan man jo ligeså godt snuppe de 40% med, når man alligevel har tænkt sig at købe den. 


Rabat koden er 0528, og er inkl. fri fragt - Så shop løøsss!!! Den gælder kun til på søndag.

5 kommentarer :

  1. Fedt, tak Daniella :D

    SvarSlet
  2. Hvor længe holder den? :)

    SvarSlet
  3. hvor er den bare SURRØV først se det indlæg nu :(
    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. hej fin blog du har
    jeg har en giveaway på bloggen
    du er velkommen til at deltage i
    http://www.prettymalle.dk/2013/05/30/giveaway-masken-fra-jorgobe/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...