Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.5.13

Aussie; take the heat

Aussie, mine kære. Aussie. Jeg har aldrig hørt noget som helst dårligt om det populære mærke Aussie, så da tilbuddet var der fra billigvoks.dk, måtte jeg slå til. Inde på deres webshop har de virkelig mange forskellige varianter, som desuden kan findes lige HER, og når man ikke har hørt andet end at mærket skulle være godt, så synes jeg det var rimelig svært at vælge hvilket to, af dem alle sammen, som det skulle være. Jeg gik igang med at læse hver enkel lille beskrivelse af de forskellige Aussie varianter, og endte ud med overstående; Take the heat shampoo, og conditioner. And I'm in love. Mit fladjerns-nedslidte hår, elsker det himmel højt. Og mit hår mærkes som noget fra da jeg gik i 2 klasse, og det aldrig havde været i nærheden af en føntørre, eller andre skadeligheder. Fra nu af er jeg en fast ejer af Aussie.

6 kommentarer :

  1. Aussie er også et fast inventar på min hylde! I love it! :-D

    <3
    www.ablondemess.dk

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt det?? :)

    SvarSlet
  3. Jeg bruger også Aussie, det er det bedste produkt jeg nogen sinde har prøvet :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvorfor mangler dit billede for oven? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...