Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.10.16

3 nye favoritter fra Paul mitchell

Hvis der er et beauty mærke, som jeg virkelig har hørt meget om, så er det helt klart Paul Mitchell. Men hvis der er et mærke som jeg ligeledes har været alt for nærig til at købe - så er svaret det samme. Jeg er en total tilbuds rytter og jeg føler mig egentlig langt mere tilfreds, hvis jeg har købt mange ting på tilbud, end hvis jeg har købt en enkelt ting, til den højere pris det nu koster. Men nu gælder det jo hår - og med hår og hud, ér det jo altså bare smartest at pleje det ordenligt, til at starte med. Rens huden i bund, brug en creme der passer til - skån dit hår, brug en ordenlig shampoo og for ens egen skyld; find frem til de produkter, som passer lige præcis til ens ønske, og til ens egen hårtype.
 Billigvoks.dk har tilbudt mig at teste tre valgfrie produkter fra det enormt populære Paul Mitchell mærke - 
og jeg må sige, at jeg godt kan forstå de ivrige frisører og de trofaste kunder. 
____________________________________________________________________________________
Jeg valgte at teste en shampoo der skånsomt renser håret og giver det en naturlig glans, en twirl around krølle creme, som tæmmer krus og fremhæver hårets naturlige krøller. Og sidst valgte jeg deres super populære skinny serum, som er en hårserum der blødgøre, plejer og giver glans. Og det har uden tvivl været det produkt, som jeg har været mest begejstret for. Altså, hvem er ikke fan af bløde spidser?! Yas! Jeg har både brugt det i helt tørt hår, men også i håndklæde tørt; hvilket har givet det dejligste resultat. 
Twirl around skummet har jeg også været ret begejstret for, specielt i sommerens sidste varme dage. Det fungere lige som hvilken som helst anden "krølle creme". Pump, og "kram" skummet ud i håret. Utrolig holdbar og dufter ligesom serummen, super lækkert. 

2 kommentarer :

  1. Har du en rabat kode :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke. <3 Men hold øje med deres facebook side, der har de tit nogle fine rabatter. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...