Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.5.16

Billige og lækre beauty produkter fra Ziaja

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Okay altså! Jeg har lige fået en ny røvfuld yndlings produkter. Jeg har nemlig modtaget de her produkter fra www.billigvoks.dk, og jeg er virkelig positivt overrasket. Som i kan se er det produkter fra mærket "Ziaja", som jeg aldrig har hørt om før. Men hvem kan få for meget shampoo og lækkert håndcreme? Og lækkert - dét er det ihvertfald. I de sidste par varme dage, har jeg brugt cremerne flittigt, og de holder virkelig fugtigheden i rigtig lang tid, uden at være fedtede. Jeg er generelt ikke særlig begejstrede for cremer der fedter, og slet ikke på hænderne. Men man er jo heller ikke ret begejstret for træls og tør hud. Og de cremer der fulgte med her, opfylder begge mine ønsker. 

Faktisk er cremerne her beriget med proteiner fra gedemælk, som tilfører pleje til tør hud. Genopretter hudens naturlige elasticitet, samt virker linrende på hudirritation. Derudover skulle håndcremen virke lysnende på pigmentfejl, sådan at hudtonen bliver mere ensartet og jævn.

Goat's milk body balm koster kun 38 kr, lige her
Goat's milk hand concentrate koster også kun 38 kr, lige her.
__________________________________________________________________________________________

I pakken var der derudover også to flasker shampoo. Jeg tror faktisk muligvis aldrig at jeg har duftet til så velduftende nogle shampoo'er før, hvis man altså er til shampoo der dufter af alt andet.. end, ja.. sæbe. For de her to dufter faktisk mest af alt af noget man kan spise. Den mørke dufter af kakao og er en krops sæbe, og den hvide dufter helt sindsygt af vanilje, og er en shampoo til børn, som både kan bruges til krop og håret. Jeg kunne lige forestille mig at hvilket som helst lille menneske, ville elske at få vasket sit hår i sådan en velduftende shampoo. I kan finde den her lige her, og som de andre produkter, koster den også 38 kr. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...