Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.9.11

Justin...







Da jeg lige her, for ganske få minutter siden kom lallende forbi Justin Biebers sang "Baby" på youtube, og så hans 1.838.237 dislikes på bare den éne video, sad jeg med en mærkelig følelse i kroppen. Ja, jeg er sku godt klar over at alle folk har en mening om ham. Enten hader man ham, eller også elsker man ham så alt for overdrevet meget. Men hvad sker der for at man skal ha' så meget "had" til én person. Det er jo vildt. Drengen er jo talent, så hvorfor hate på det? Hvorfor går man ind på en video på youtube, bare for at gi' den en dårlig bedømmelse? Det er jo lavt.

 Min mening om Justin Bieber er ikke som alle andres. Jeg er ikke den største Justin fan, men jeg ér fan. Jeg høre gladeligt hans musik - Fordi han har talent! Han kan jo synge - Det lyder godt!! Så ja, jeg er fan af Justin Bieber. Men jeg er ikke så sygt stor fan, at jeg kan kaldes noget så fint som "Belieber" og det bliver jeg heller aldrig. Men helt seriøst, hvad sker der for at folk skal have så stort et had til ham - Det er jo ligefrem for latterligt. Han lever hans liv, og laver det han elsker at lave - What's the problem? Jeg forstår det ikke. :-)

2 kommentarer :

  1. Følger dig så meget på den udtalelse!
    Det er så latterligt, at folk altid har så travlt med at kaste mudder. Et sted er jeg kommet til den erfaring, at haters oftest er dem, som er misundelige på en person, fordi personen lever sit liv, som hateren ville ønske den kunne - kan du følge mig? Men uden tvivl at det er ynkeligt. If you wanna reach the top, then go for it!

    SvarSlet
  2. I love bieber <3 han er min lille dreng <3 ;D
    Men der findes kun en Justin / Justin Timberlake (;

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...